Monday, November 29, 2010

inci eviner



İNCİ EVİNER
A contemporary art artist

"Oluşturduğum formların içi boş. bu iletim için bir araç. içimizdeki binlerce damar ve yeryüzündeki binlerce iletişim ağı gibi. desen çiziyorum ve o kadar uzun zamandır çiziyorum ki, gövdemin uzantısı ve bütün yapıtlarımın ana rahmi. keşke arzuları bu kadar basitleştirebilsek. ihtiyacımız olan bir kurşun kalem ve bir parça kağıt" diyerek desenle ilişkisini çok net bir biçimde özetlemiştir.Oluşturduğu video işleri içinse kendine has bir teknik uygulamıştır.Hareketli
resmin içine gizemli katmanlar eklemiş bunu keşfetmeyi seyirciye bırakmıştır.Gizlenen anlam katmanları adım adım çözülebiliyor ve bu deneyimler merak,terör,aşk,utangaç genç kızlık gibi bir takım kodlar barındırıyor.


Tuğba Yılmaz

No comments:

Post a Comment